Memori indah sarina & faizal

Memori indah sarina & faizal
Moga jodoh kami setia hunjung nyawa......

Monday, February 4, 2013

4.2.2013 Hari ini aku berkejar-kejar dari sekolah ke hospital dan balik ke sekolah semula untuk masuk ke kelas mengajar semula.Kesian pada anak didikku sekiranya pembelajaran terpaksa diganti . Jesteru sedaya upaya bergegas pulng ke sekolah. Nasib baik jarak dari Smksp ke hukm dekat sahaja. Hari menunggu agak lama di hukm mac walaupun hanya prosedut biasa scan kali kedua .Oleh kerana menunggu doktor pakar terpaksalah aku menunggu juga .. Jam ditangan menunjukkan 5 minit lg pukul 12 tgh .....cepat2 aku bangun dan pergi bertanya kpd staff nurse yg sedang bertugas. Akuterus bertanya adakah boleh ku tinggalkan sementara krn aku terpaksa pulang ke sekolah. Nasib baik boleh lalu akuterus bergegas menaiki teksi terus ke sekolah. Sampai sekolah aku dh lewat 10 minit nasib baiklah kawan baikku Kak Aida membantu aku memberi kerja kepada muridku terlebih dahulu.......lega rasa dihati.....terima kadih kak Aida kerana memahami situasi ku.....dan terima kasih daun keladi.....hehe Hasil scan kali kedua....ada 4 folikel telor yang besar.....satu daripadanya bersaiz 25x22 yang lain saiznya agak kecil.Aku dibekalkan dengan 2 ubat gonal f untuk bekalan 2 hari sebelum prodedur iui dijalankan.....mungkin pada harirabu nanti......doakanlah yang terbaik buatku......

No comments:

Post a Comment